Najväčšie napodobeniny všetkých čias: Nenaleťte im!
Značka je jedným z kľúčových nástrojov marketingu. Neraz odzrkadľuje práve spoločenský status nositeľa a hoci si to mnohí z nás nepripúšťajú, voči jej pôsobeniu v reklamách nebývame vždy imúnni.
Niektoré spoločnosti sa s vymýšľaním názvu pre svoje produkty príliš netrápili a stavili na osvedčených „menovcov“. K predajni mobilných telefónov Nokai či hamburgerov McNodalds, tak nekompromisne pribúdajú i ďalšie (ne)známe fejky.
Toaletný papier Google
Google je už stabilne najpoužívanejším internetovým vyhľadávačom. Ale pozor! Vietnamskí výrobcovi sa rozhodli jeho názov zhmotniť a osloviť svojim výrobkom dennej spotreby každú jednu domácnosť. Respektíve toaletu.
Specialman
Verná kópia známeho Supermana sa predsalen aspoň v niečom líši, a síce, v názve.
Roxana
Antiperspirant pre mužov, ktorého menovcu veľmi dobre poznáme i na Slovensku.
Star Fucks
Máte chuť na kávu?
Hello Titty
Hello Kitty alebo Hello Titty. Čísla predajnosti nasvedčujú, že deti si na značke nepotrpia.
iFan
Ťažko odhadnúť, koľko vydrží.
Tuna
Pohodlných tričiek na leto nikdy nie je dosť.
Facefood
Ste hladní? Žiadny problém. Facefood nemá nič spoločné so známou sociálnou sieťou. Teda, aspoň čo sa predmetu podnikania týka.