JULIA ROBERTS PRE LANCÔME
Bulharskí archeológovia očarení jej charakteristickým úsmevom pred časom po nej pomenovali kostru ženy s dokonalo zachovalým chrupom starú 9000 rokov. A hoci ona sama považuje za najkrajšiu indickú hviezdu Aishwaryu Ray, pravidelne sa objavuje na popredných miestach v rebríčkoch najkrajších ľudí planéty a najnovšie sa stala tvárou kozmetickej značky Lancôme. Herečka Julia Roberts.
Starostlivosť o pleť a dekoratívnu kozmetiku pozná Julia Roberts predovšetkým vďaka maskérom na pľaci. Make-up si necháva nanášať v polohe ležmo, aby vyzerala oddýchnuto a vždy je veľmi vďačná, ak sa o záležitosti spojené so vzhľadom nemusí starať sama. Dokonca aj svoje vlasy, ktoré obdivuje celý svet, si často "upravuje" za pomoci ktorejkoľvek z nespočetných pokrývok hlavy, ktoré z praktických dôvodov miluje. Preto je celkom logické, keď na ponuku Lancôme zareagovala so smiechom: " Myslím, že teraz by som si mala viac umývať tvár."
Prezident Lancôme International Youcef Nabi je Juliou Roberts nadšený a jej prístup k spolupráci naňho urobil dojem. Hollywoodska hviezda chce byť totiž skutočne zainteresovaná do vývoja nových produktov. Spolupráca herečky a luxusnej kozmetickej značky má už prvé výsledky: S Mariom Testinom nafotili na Manhattane zábery pre kampaň na riasenku Définicils Precious Cells, ktorá sa má dostať do obehu v marci a pracuje sa aj na televíznom spote. Julia Roberts uznáva, že takáto práca je tak trochu snom každého dievčaťa. Omnoho viac ju však teší, že ponuku od Lancôme dostala práve teraz, keď má 42 rokov a tri deti, pretože to podľa nej vypovedá mnohé o princípoch spoločnosti Lancôme. O svojej premene z pracujúcej matky na ikonu krásy hovorí: "Príjemné na starnutí je to, že vás núti, aby ste starostlivosti o svoju krásu venovali viac pozornosti. A toto je pre mňa výborná príležitosť spojiť sily s ľuďmi, ktorí mi v tom môžu pomôcť."
Aký honorár za túto "výbornú príležitosť" Julia Roberts zinkasuje, sa oficiálne nehovorí, ale podľa klebiet by to malo byť 10 až 15 miliónov dolárov. Pre hviezdu, ktorej pred rokmi ako prvej žene na svete ponúkli v Hollywoode 20-miliónový honorár, by to nebola nereálna suma. Najmä ak vezmeme do úvahy, že keď v roku 2005 nafotila pár reklamných záberov pre značku Gianfranco Ferre, zaplatili jej 5 miliónov za jeden pracovný deň.
Prezident Lancôme International Youcef Nabi je Juliou Roberts nadšený a jej prístup k spolupráci naňho urobil dojem. Hollywoodska hviezda chce byť totiž skutočne zainteresovaná do vývoja nových produktov. Spolupráca herečky a luxusnej kozmetickej značky má už prvé výsledky: S Mariom Testinom nafotili na Manhattane zábery pre kampaň na riasenku Définicils Precious Cells, ktorá sa má dostať do obehu v marci a pracuje sa aj na televíznom spote. Julia Roberts uznáva, že takáto práca je tak trochu snom každého dievčaťa. Omnoho viac ju však teší, že ponuku od Lancôme dostala práve teraz, keď má 42 rokov a tri deti, pretože to podľa nej vypovedá mnohé o princípoch spoločnosti Lancôme. O svojej premene z pracujúcej matky na ikonu krásy hovorí: "Príjemné na starnutí je to, že vás núti, aby ste starostlivosti o svoju krásu venovali viac pozornosti. A toto je pre mňa výborná príležitosť spojiť sily s ľuďmi, ktorí mi v tom môžu pomôcť."
Aký honorár za túto "výbornú príležitosť" Julia Roberts zinkasuje, sa oficiálne nehovorí, ale podľa klebiet by to malo byť 10 až 15 miliónov dolárov. Pre hviezdu, ktorej pred rokmi ako prvej žene na svete ponúkli v Hollywoode 20-miliónový honorár, by to nebola nereálna suma. Najmä ak vezmeme do úvahy, že keď v roku 2005 nafotila pár reklamných záberov pre značku Gianfranco Ferre, zaplatili jej 5 miliónov za jeden pracovný deň.