Presunúť na hlavný obsah

Každý môže ovplyvniť svoj život a vymaniť sa zo šedivej rutiny!

Zábava

Mega kampaň známeho liehovinového nápoja robilo 300 ľudí z celého sveta! Poslaním celej kampane je, že každý osobne môže ovplyvniť svoj život a vymaniť sa zo šedivej rutiny!

Najrozsiahlejší projekt za posledné roky, vyrobený špeciálne pre Slovensko. Tak možno hodnotiť reklamnú kampaň Fernetu Stock Citrus, ktorá je absolútne najmasívnejšou kampaňou v histórii značky na slovenskom trhu.

Kampaň s headlinom „Život má šťavu“ vychádza z filozofie, že každý osobne môže ovplyvniť svoj život, vymaniť sa zo šedivej rutiny a dodať mu ten pravý náboj.

Na výrobe tridsaťsekundového spotu, ktorý nás pozýva do imaginárnej krajiny Citrusia, sa podieľal medzinárodný realizačný tím, pracujúci pre svetovo známe značky (Nike, BMW...), zložený z vyše 300 ľudí. Nakrúcalo sa v zime v Kapskom meste v Juhoafrickej republike, kde v tom období bolo krásne slnečné počasie.

Pred premiérou bol spot testovaný globálne najuznávanejšou metodikou Millward Brown, ktorá reklamné spoty porovnáva s 500 top svetovými značkami a výsledky boli vynikajúce vo všetkých posudzovaných kritériách.

Občanom Citrusie sa však môže stať každý, minimálne na facebookovej stránke obľúbeného liehovinového nápoja priamo TU.

VIDEO: Kampaň Fernet Stock Citrus s názvom "Život má šťavu"