Oslava znovuzrodenej ikony Kérastase: Karolína Chomisteková zaujala fialovým kostýmom, nežná Nikol Švantnerová a ďalšie
V hoteli Augustine v Prahe sa konal press event značky Kérastase k uvedeniu znovuzrodenej ikony, vlasového oleja Elixir Ultime L’Huile Originale.
Press eventu Matinée Elixir Ultime sa zúčastnilo 70 hostí, medzi pozvanými boli ambasádorky značky, influenceri a novinári. Nechýbali Karolína Chomisteková, Nikol Švantnerová, Zorka Hejdová, Ema Müller a mnohé ďalšie tváre. Každá z nich je iná, jedinečná a má svoje publikum. Okrem zdravého vzhľadu zaujali aj štýlovými outfitmi a potvrdili svoj status inšpiratívnych osobností, ktoré sú vždy o krok vpred.
„60 rokov značky Kérastase a predstavenie vynoveného oleja ELIXIR ULTIME,“ napísala Karolína Chomisteková na svojom profile.
Oslava znovuzrodenej ikony Kérastase
Ikonický olej je celosvetovo najpredávanejším produktom Kérastase, každú minútu sa vo svete predajú 3 kusy. Teraz je ešte lepší než kedykoľvek predtým: má vylepšené zloženie a nový doplniteľný obal. Značka sa ho rozhodla renovovať pri významnej príležitosti svojich 60. narodenín.
Počas eventu mohli hostia vyskúšať aplikáciu olejčeka Elixir Ultime priamo na svojich vlasoch v Styling station, vytvoriť si vlastnú kytičku na workshope s názvom La Fabrique des Fleurs, zahrať si pétanque alebo okúsiť francúzske delikatesy. Priestory zdobili gigantické, na mieru vyrobené kamélie, ktoré sú zároveň hlavnou ingredienciou produktu.