Zažeňte smútok z rozchodu seriálovým maratónom: Netflix má v ponuke zbierku, ktorá vám rýchlo pomôže
Ako najlepšie prekonať rozchod? Uspieť môžete napríklad aj seriálovým maratónom. Začnite hneď.
Rozchody nebývajú ľahké. Neexistujú 100%-ne zaručené spôsoby, ako ich rýchlo prekonať. No sú spôsoby, ako sa z toho nezblázniť. Jedným takým je napríklad urobiť si víkendový seriálový maratón. Ideálne, ak si vyberiete sitkom. Tie sa pozerajú veľmi rýchlo, pobavia a odpútajú vaše myšlienky. Ak teda zažívate podobnú situáciu, vyberte si z ponuky Netflix.
Neprehliadnite: Spoznajte novinky na Netflixe: Dokument, komediálny seriál aj film s hollywoodskym obsadením
Dobré miesto
Eleanor sa po nehode, pri ktorej ju zabije padnutý billboard, prebudí a zisťuje, že vstúpila do posmrtného života. Jej učiteľ Michael jej prezradí, že je na "Dobrom mieste", pretože konala dobré skutky - pomáhala nevinným ľuďom. Uvedomí si, že niekde nastala chyba, alebo že žila úplne iný život. Uviazla vo svete, kde sa nedá nadávať, opíjať sa a všetci sú vždy veľmi milí. Existuje však tiež "Zlé miesto", preto musí nájsť spôsob, ako zapadnúť a neprezradiť sa.
Dobré dievčatá
Trojica matiek z Detroitu sa rozhodne veľmi svojrázne vyriešiť svoje problémy s nedostatkom financií - vykradnú miestny supermarket, kde jedna z nich pracuje. Spolu s tržbami ale urkadnú aj peniaze, ktoré tam prepiera miestny gang. Tomu sa to samozrejme nepáči a chcú všetko naspäť. Problémom však je, že dievčatá stihli peniaze už minúť. Aby im ich mohli vrátiť, žačnú s gangom spolupracovať.
Mohlo by vás zaujímať: Do kín dorazil česko-slovenský dokument V sieti: Otvára tabuizovanú tému zneužívania detí na internete
Späť do práce
Kate, Anne, Frankie a Jenny sú štyri ženy, ktorá sa snažia v živote dostiahnuť všetko, čo si zmyslia, bez toho, aby boli obmedzované skutočnosťou, že sú zároveň matky. Okrem neposedných detí im v tom však brána aj nepríjemné vzťahové situácie, otrasní kolegovia v práci, ale aj popôrodné depresie.
Prečítajte si: Marketingová expertka o Instagrame: Žijeme v dobe, keď influenceri dokážu rozhodovať o tom, čo si kúpite