Mužov rozpáli nahé telo aj sexi bielizeň, dámy vzrušuje muž pri práci
Vo všeobecnosti sa muži a ženy v názore na to, čo vzbudzuje a symbolizuje túžbu, dopĺňajú.
Výskum ukázal, že pre dve tretiny mužov je jednoznačným symbolom túžby nahé ženské telo, ďalej je to dlhý pohľad, spodná bielizeň, ale tiež úsmev, ktorý je dôležitý pre 50 % opýtaných mužov. Tretina mužov považuje za symbol túžby vyzývavé oblečenie, plné pery, ale i šampanské a jahody.
Zaujímavosťou je, že muži považujú za symbol túžby aj šperk, ako potvrdilo 11% mužov v prieskume. Ženy však prekvapivo šperky podceňujú, len 3 % z nich si myslia, že práve ten mužov roztúži.
Ženy sú na tom veľmi podobne, ako muži. Túžbu pre ne predstavuje dlhý pohľad (65 % žien). Aby sa teda muž stal symbolom ženinej túžby, mal by sa jej dlho zahľadieť do očí a usmiať sa, to na ženy zaberá v polovici prípadov. Aby túžobný efekt ešte znásobil, mal by muž v miestnosti vytvoriť prítmie či šero, zapáliť sviečku alebo oheň v krbe a so svojou vyvolenou si zatancovať.
Romantická atmosféra totiž u žien jasne vedie. Plných 41 % žien sa priznalo, že je pre ne symbolom túžby práve plameň sviečky. Muž by u svojej polovičky nemal zabudnúť tak isto na kvety (uvádza ich 17 % žien), ktoré zďaleka nevyšli z módy, ako sa niektorí muži mylne domnievajú. A pozor, 12 % žien uchváti muž pri fyzickej práci.
Typickou situáciou plnou intímnej túžby je predovšetkým prítmie/šero, sviečky, nahé telo, podmanivá hudba a úsmev (to všetko pre 50 % mužov i žien). Muži potom výrazne častejšie než ženy k situáciám intímnej túžby priraďujú nahé telo a úsmev (o 10 % viac mužov než žien). Muži sú tiež romantici, za typickú situáciu plnú túžby považujú i západ a východ slnka, dokonca ho uvádzali častejšie než ženy (30 % mužov oproti 22 % žien).
Muži v oveľa väčšej miere ako ženy zmieňujú ako zdroj túžby lahodnú kávu a luxusné reštaurácie. Šperky, luxusnú reštauráciu a rýchlu hudbu pritom neuviedla ani jedna žena. Ženy teda naozaj nepotrebujú luxusné reštaurácie a šperky, aby po mužovi zatúžili.
Čo sa týka zdroja intímnej túžby, pre mužov je hlavným zdrojom túžby nahé ženské telo (celá polovica mužov), ďalej je to úsmev (40 % mužov), erotické filmy (štvrtina), spodná bielizeň a vyzývavé oblečenie (37 % mužov). Bielizeň by ideálne mala byť z hodvábu, ktorý sám o sebe vzbudzuje intímnu túžbu u 24 % mužov. Možno to všetko ale nie je tak zložité. Stačí totiž iba prítomnosť ženy, ktorú uviedlo viac ako polovica mužov, aby muž zatúžil.
Pre ženy je zdrojom intímnej túžby opäť dlhý pohľad (42 % žien) a romantická atmosféra, ako sú sviečky, prítmie a podmanivá hudba. Menujú tiež nahé mužské telo (25 % žien) a opäť nesmie chýbať ani úsmev (26 % žien).
Tieto výsledky vyplynuli z prieskumu, ktorý na objednávku značky exkluzívnej kávy Carte Noire, realizovali agentúry Confess Research s.r.o. a MindBridge Consulting a.s. Prieskum prebehol kvalitatívne i kvantitatívne na vzorke viac než 200 ľudí vo veku 25-45 rokov a uskutočnil sa v priebehu tejto jari. Ženy i muži v ňom odpovedali na otázky o svojich túžbach a odhadovali i túžby opačného pohlavia.
Text: oŽene.sk, v spolupráci s Carte Noire
Foto: SHUTTERSTOCK