Presunúť na hlavný obsah

Čírová, Hilmerová a Kramár pomohli rekordu v bozkoch

Rodinné vzťahy

Cez víkend sa podarilo vytvoriť Slovenský rekord v počte zaslaných vzdušných bozkov. Všetci, ktorí sa prišli zabaviť do Avionu a zároveň poslali virtuálny bozk, eliminovali novorodenecký tetanus v krajinách tretieho sveta. Práve to je cieľom posledného tretieho ročníka celosvetovej charitatívnej kampane Pampers UNICEF. Spolu s ambasádormi projektu Monikou Hilmerovou, Máriou Čírovou, Marošom Kramárom a ďalšími známymi tvárami sa podarilo vyzbierať 1 017 zaslaných bozkov. A presne toľko vakcín poputuje do rozvojových krajín.

Akciu podporili aj iné známe tváre Slovenska a nechýbali ani finalistky Miss Slovensko 2011. Kampaň Pampers UNICEF pomáha deťom a ich matkám v rozvojových krajinách a snaží sa prispieť k eliminácii novorodeneckého tetanu. Týmto ale pomoc nekončí. Značka Pampers sa spojila s obchodnou sieťou Hypernova a spoločne dali tejto kampani lokálny rozmer. Aj na Slovensku je veľa detí, ktoré potrebujú našu pomoc. Preto Hypernova spolu s partnermi projektu 1 balenie = 1 vakcína darovali Neonatologickej klinike JLF UK a MFN v Martine finančný príspevok 10 000 EUR na nákup potrebného inkubátora. 

A ako hodnotia projekt známe tváre? 

Dara Rolins, ktorá sa síce nezúčastnila, ale podporila projekt na diaľku: „Som už tri roky mamou a o to intenzívnejšie cítim potrebu  pomáhať všetkým deťom, ktoré našu pomoc potrebujú. Láska je liek. A preto pošli svoju lásku ďalej a pomôž, svet sa na teba díva.“

Maroš Kramár: „Je nezmysel, aby niekde vo svete zomierali deti, keď stačí vakcína. Je to veľmi jednoduché. Už len to, že si kúpime balenie plienok, lebo ich potrebujeme a tým vlastne prispejeme na kampaň - už to nás v podstate nič nestojí. Letmý bozk je  to najmenej, čo môžeme urobiť. A budem rád, keď to urobíme všetci“.

Monika Hilmerová: „Priznám sa, že odkedy mám dieťa, nedokážem sa pozerať na utrpenie detí a je to pre mňa viac ako citlivá téma. Nie je nič horšie ako to, keď sa musí rodič vyrovnávať so smrťou svojho dieťaťa, alebo ak mu zomrie partnerka pri pôrode. Sú to veľmi vážne veci a je super, že sa dá tak jednoducho pomôcť, aby to nemusel nikto zažiť. Teší ma, že ľudia nemyslia iba na seba a že vznikajú takéto akcie, do ktorých sa môže zapojiť každý. A kto to nestihol dnes, môže tak urobiť prostredníctvom Facebook stránky Pampers Slovensko.“

Viac o projekte a jeho ambasádorke Márii Čírovej sa dozviete v aktuálnom čísle FEMINITY MAGAZÍNu.